Üdv!
Folytatjuk a Troll Lord Games egyik megakampányának bemutatóját.
A6 Of Banishment and Blight
Ebben a kalandban ráfordulunk a végjátég felé vezető irányra. A bölcsek tudják, hogy Aufstrag, a Sötétség Szája kapui bezárultak, és csak hatalmas mágiával lehet őket újra kinyitni. Az a hír járja, hogy a Fagy Ura rendelkezik ilyen hatalommal, és az ő vagy a Szarvas Isten visszatérésének megállítása a legfontosabb.
Az ajánlott szint 3-5 db 5-8 szintű karakterek számára. Ezen a ponton a karakterek elindulhatnak Aufstrag felé beteljesíteni a fő küldetést. A kaland helyszíne a Utring hegy és környéke, a feladat feljutni az ösvényen egy erődhöz és bejutni. Az ajánlott kapcsolódási pontok a következők:
A karakterek találhattak az előző kalandban egy követ, amely elrabolt lelkeket tart magában. A kiszabadításhoz szükséges egy varázslat, amit a Fagy Ura ismer, aki a kaland helyszínén székel. Szintén előző kalandban tudomást szerezhettek a Fagy Uráról, aki hatalmas tudással rendelkezik a varázstárgyakról és akár hajlandó lehet átadni egy részét a karakterek birtokában lévő darabokról és azok rendeltetéséről. Konkrétan az aufsragi kapu kinyitásának módjáról. Végül egy ogra mágus megkeresheti őket, hogy segítsenek neki rendezni a számlát egy másik ogre mágussal.
Akárhogy is vonod be a karaktereket el kell jutniuk a vidékre, ami egy erősen tundrás környezet 2000 láb (kb. 600 m) magas hegyekkel. Az időjárás barátságtalan, télies és nemcsak az. Feljutni a Fagy Ura erődjéhez komoly hegymászói képességekkel rendelkező karaktereknek van esélye és a környezet is ellenséges, esés, hideg amortizálja az élős szervezetet. Amúgy kihalt, az Úr nem számít látogatóra, elvesztette az érdeklődését a világ iránt. A szolgái a fagy ogrék és más lények viszont nagyon is aktívak.
Maga az erőd egy komoly nagy dungeon és lehetőség van végigmenni rajta erővel, vagy lopakodva tetszés szerint. Ha elérték a Fagy Urának tróntermét előadhatják kérésüket, kéréseiket. Itt már nem segít semmilyen kocka, meg kell győzni a hallhatatlan nagyságot. Ha sikerül irány a következő kaland.
A7 Beneath the Despairing Stone
A Feketefogú Hegygerinc szélfútta dombjain elemi mágiák hevernek, amelyeket a Szarvas Isten bukása előtti gonoszsága kötözött meg. Kétségbeesésben élnek, és a gonosz templom és egyetlen célt szolgáló ördögök védelmezik őket.
Ezt a kalandot 3-5 db 7-9 szintű karaktereknek ajánlja a szerző. Olyanoknak akik elhagyták már a mundén világot és valami nagyobb és hatalmasabb dologra hivatottak. Ezúttal egy nagyhatalmú lény kiszabadításában vehetnek részt. A helyszín bárhol lehet a kontinensen, annyit köt ki a szerző, hogy ritkán lakott környék legyen.
Oonmaklingot a foglyot négy ördög tartja fogva különleges mágia segítségével. Az ördögöknek meg kell szólaltatni hangszereket megfelelő sorrendben és az ezek által keltett hangok képezik a mágikus energiát, ami fenntartja a börtönt. Ha kiesik egy ördög a varázslat továbbra is él, ha van aki továbbra is fenntartja a zene segítségével.
Ennél a kalandnál négy ötletet kapunk a karakterek bevonására: Esetleg megbízást kapnak, hogy találjanak meg egy eltűnt lovagot. Vagy random encounterként kijön a helyszín. Esetleg egy mágikus tárgy javításához kell erre jönni, ez lehet tudatos, de véletlen loot is dobhatja a szerzők szerint.
Maga a dungeon egy 20 területből álló komplexum, ami végén egy félisteni hatalmú lény várja őket. Hogy mi lesz a vége a találkozásnak az jelentősen függ a játékosok diplomáciai képességein és ötletein múlik. Ha magukkal hozták az erekje darabjait és barátságosak el tudják érni, hogy összerakják őket egy működő eszközzé és elindulhatnak a kalandsorozat befejező részei felé.
A8 Forsaken Mountain
Az Aufstrag kapui megnyíltak, és egy sereg rajzott ki. Erre egy évszázada nem volt példa. A félelem terjed a földeken, és Coburg szolgái a rejtélyes Lelkek Hordozóját keresik. De nem ez a legfurcsább, mert a Álomtenger partjainál olyan titkok rejtőznek, amelyeket kevesen tudtak volna megjósolni. Itt a karakterek szembesülnek az emberek földjén dúló Halhatatlan háború lehetséges következményeivel és az Unklar visszatérésétől való félelemmel, és Coburg eltűnt szerelmével és saját gonosz terveivel.
3-5 főből álló 8-10 közötti szintet elért kalandozóknak ajánlja a szerző a kalandot. Úgy keveredhetnek bele, hogy Coburg táborában legyőzik a helyőrséget és egy dimenziókapun keresztül átjutnak az Álmok tengerére.
Azért itt is kaphatunk gyári kalandindító ötleteket ha nem a kampánnyal összefüggésben kerülnek a kaland közelébe: A véletlen szerepén túl kapunk még tippet arra, hogy pletykák, tekercsek, esetleg kódexek segítségével hogyan keltsük fel a figyelmet a Lelkek Hordozójának legendájára.
Megkezdődik a kaland az Álomtengeren keresztül, ahol az álmodás segítségével különleges karakterekkel és helyekkel találkozhatnak, majd találkozhatnak Lady Garunnal Coburg szerelmével, akinek segítségével így-vagy-úgy tovább gördül a történet.
Legyőzve az örzőit elmenekül, néhány kivételes tárgyhoz juthat a csapat és követve a portálon át viszakerülnek az elsődleges anyagi síkra, de nem oda, ahova a nő....
Folyt. köv.